Rafael - school voor Zeer Moeilijk Lerende Kinderen in Utrecht - helpt kindertehuis in India

In KONI wonen kinderen en een aantal volwassenen met een verstandelijke en vaak ook lichamelijke beperking. Het huis wordt gerund door Maartje van den Brand. Zij heeft het met behulp van een paar vrijwilligers opgebouwd tot wat het nu is: een huis waar 18 kinderen en een paar volwassenen wonen en die daar ook les krijgen.

De leerlingen van Rafael helpen deze kinderen door geld te sparen en te doneren en door acties te bedenken waarmee ze zelf geld verdienen. Ook dit jaar gaat de gehele opbrengst van de kerstmarkt naar Koni.

De kinderen in India kunnen deze bijdrage prima gebruiken voor materialen en voor de snoezelruimte. De leerlingen van Rafael herkennen de beelden van het tehuis. Ze zijn enthousiast en willen zich graag inzetten voor deze kinderen.